Nocą przez las i ścieżki rowerowe

• Sprzęt Trek Superfly 9.7
Wtorek, 9 czerwca 2015 | dodano: 11.06.2015

Dzisiaj wieczorkiem pojeździłem po pobliskich ścieżkach rowerowych, a jak już się ściemniło postanowiłem zrobić rundkę po lesie. Jechało się bardzo dobrze latarka dobrze doświetlała nawet kręte ścieżki przez co śmigało się bardzo przyjemnie. Tym razem w lesie nie miałem żadnych przygód ani nieproszonych gości na leśnych duktach.
Poniżej parę fot z lasu ale niestety nie oddają tego klimatu.

Kategoria Pobliskie lasy, Ścieżki rowerowe w Stalówce

Mamir
| 14:17 sobota, 13 czerwca 2015 | linkuj Do waszego kręcenia z opisem are are:) pytalem jak wam przewyzszenia wyszły bo średnia z jazdy bardzo dobra
| 19:52 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj Sens był taki ze jak wnikałeś w ilość zielonych liści, termin ich rozkwitania oraz kolor drzew to że i tym razem zauważysz chociaż minimalną różnicę miedzy zdjęciami. A tak na marginesie ty tez nie odpowiadasz na wszystkie pytania. :)
| 19:09 czwartek, 11 czerwca 2015 | linkuj Jak się nie ma czasu w dzień jeździć to się śmiga w nocy a żeby nie było nudno po samych ścieżkach jeździć, to trzeba czasem dziki po lesie przegonić. :)