Sandomierz nocą

• Sprzęt Trek Superfly 9.7
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 | dodano: 23.06.2015

Zamiast się kręcić po miejscowych ścieżkach rowerowych, postanowiłem dla odmiany ruszyć na Sandomierz, a że nocna porą dawno nie byłem na rynku to tym bardziej utwierdziłem się w postanowieniu. Jadę więc w stronę Jamnicy i dalej Grębowa na rondzie odbijam w stronę Sokolnik i dalej już przez Trześń dojeżdżam do Sandomierza, jechało się bardzo dobrze aż za dobrze narzuciłem sobie mocne tempo, zatrzymując się pod zamkiem średnia z jazdy wyszła ponad 28km/h. Dalej podjazd na piękny ryneczek parę zdjęć rundka honorowa w koło i powrót bo jest już po 23 zanim wrócę będzie po 24 a tu trzeba by się jeszcze wyspać przed pracą :)
Inny razem odwiedzę jeszcze inne ciekawe miejsca w Sandomierzu.
Powrót tą sama drogą, bo drogą na Stalowa przez Gorzyce to aż strach jechać.Miejscami bardzo wąska i do tego te TIRy masakra, bardzo niebezpiecznie i zdecydowanie nie polecam.
Tempo w drodze powrotnej niestety spadło jednak zajechałem się nieco jadąc do Sandomierza.
Poniżej parę fot z wycieczki robione telefonem więc w warunkach nocnych szału ciężko się spodziewać

knajpki jak i sam rynek puściutki o tej porze, może przyczyną jest Poniedziałek :)

Rynek

Ratusz

Hotel Ciżemka

Pięknie prezentujący się Zamek

Tak się prezentuje stare miasto nocą z mostu na Wiśle.