Okolice Sandomierza

• Sprzęt Trek Superfly 9.7
Środa, 13 kwietnia 2016 | dodano: 14.04.2016

Przejażdżka po pracy ziemią Sandomierską. Startuje z Rzeczycy Mokrej gdzie zostawiam samochód u kolegi. Kieruje sie na Dwikozy i dalej odbijam na Nowe Kichary wąwozem do góry i dalej na Stary Garbów - Romanówkę - Pawłów. Dalej przejeżdżam koło pięknego Rezerwatu Leśnego Zielonka. Następnie nawrót w lewo i mocno pod górę do Józefkowa. Następnie dojeżdżam do Jakubowic przelatuje główną drogę i dalej już z pięknymi zielonymi widokami kieruję się na Janowice - Bożęcin - Przezwody - Wilczyce - Radoszki. Później kieruje się na Chwałki droga obok radarów. Od Chwałek kieruje się już na Rzeczycę Suchą i dalej już prosto do Rzeczycy Mokrej.
Wyszła bardzo fajna trasa z licznymi podjazdami i zjazdami, nie było nudno i jechało się bardzo przyjemnie choć momentami przeszkadzał dość mocny wiatr.
Poniżej parę zdjęć:

Kościół w Jankowicach

W oddali widać radary wojskowe

W okolicach pełno przygotowanych do sezonu sadów.

Kategoria Sandomierz i okolice

Mamir
| 07:36 piątek, 15 kwietnia 2016 | linkuj Czasem z ręki podczas jazdy cieżko złapać poziom. :)
zarazek
| 07:09 piątek, 15 kwietnia 2016 | linkuj Całkiem fajnie pofałdowane okolice. A Sandomierz chętnie sam bym odwiedził (z noclegiem włącznie). P.S. Musisz trochę popracować nad poziomowaniem horyzontów. :)))