Rowerowy Cross Country 2016

• Sprzęt Trek Superfly 9.7
Niedziela, 1 maja 2016 | dodano: 02.05.2016

W ramach dni Stalowej Woli odbył się już po raz 11 rowerowy wyścig o puchar prezydenta miasta. Po raz pierwszy skusiłem się na udział i rywalizacje w kategorii open. Dojeżdżam na miejsce przed 10 szybko rejestruje się w biurze zawodów. Pierwsze grupy wiekowe wystartowały o godzinie 10 ja niestety muszę jeszcze czekać do 12. Sam start dość spokojny zostałem przyblokowany przez zawodników jadących przede mną ale może i dobrze jeszcze za mocno bym zaczął i spuchł zaraz na pierwszym okrążeniu:) a tak to wyścig udało się ukończyć. miejsce w środku stawki tak więc na początek nie jest źle. Trasa była bardzo fajna i dobrze przygotowana, parę podjazdów jeden trudniejszy zjazd i reszta leśnymi płaskimi duktami. Ogólnie impreza bardzo dobrze przygotowana, nawet w tym roku pierwszy raz wprowadzono elektroniczny pomiar czasu tak więc mam punt wyjścia, teraz tylko szlifowac forme i poprawiać czasy:)