Zimowy Maraton Rowerowy ,, Biały Kruk"

• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt Trek Superfly 9.7
Niedziela, 15 stycznia 2017 | dodano: 17.01.2017

Dałem się namówić na wypad do Janowa i start w Zimowym Maratonie Rowerowym. Sama impreza bardzo fajnie zorganizowana, gorzej było z samą trasą ale to nie wina organizatorów. Przez ostatnie dni napadało bardzo dużo śniegu przez co trasa była bardzo ciężka i miejscami trzeba było mocno butować zamiast jechać na rowerze:) Mimo to zabawa była naprawdę przednia. Najważniejsze że obyło się bez urazów ani żadnych strat w sprzęcie. Po dojechaniu na metę czekała bardzo dobra rozgrzewająca grochówką, kiełbaska oraz grzane wino. Każdy z uczestników dostał pamiątkowy medal

Jednym z gości promujących Zimowy Maraton był Cezary Zamana z którym udało się po wyścigu zamienić parę słów oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie.

Kategoria Lasy Janowskie

MarqoBiker
| 13:06 czwartek, 2 lutego 2017 | linkuj Widziałem trasę na endomondo . Większość z tej trasy przejeżdziłem nie raz, poza tym fragmentem który przebiega za stadniną koników biłgorajskich .
Mamir
| 07:46 czwartek, 2 lutego 2017 | linkuj Szkoda, bardzo fajnie zorganizowana impreza, warunki warunkami było ciężko ale reszta zorganizowana bardzo profesjonalnie. Za rok na pewno się tam jeszcze wybiorę. Było tak duże zainteresowanie tą imprezą że organizatorzy zapowiedzieli że jest duża szansa że się przyjmie na stałe.
Jak się tylko zrobi wiosennie na pewno będę chciał przejechać tą trasę bo była bardzo piękna widokowo i ciekawy jestem jak się będzie prezentowała letnią porą.
MarqoBiker
| 22:12 środa, 1 lutego 2017 | linkuj Fajnie zrobić sobie foto z taką gwiazdą . Ja ładnych parę lat temu, jeszcze przed erą smartfonów zrobiłem sobie foto z Langiem na Maratonie w Nałeczowie ale gdzieś mi to fotka wsiąkła .
Gratuluję startu . Ja nie miałem się tam czym dostać a w zimie wracać po ciemku z Janowa to nie za fajna sprawa .