Przejażdżka po lasach Janowskich

• Sprzęt Trek Superfly 9.7
Niedziela, 18 czerwca 2017 | dodano: 26.06.2017

Dzisiaj przejażdżka krajoznawcza z kolegą Arkiem po lasach Janowskich. Arek przyjechał do mnie pod blok i jedziemy najpierw w stronę Pysznicy i dalej prosto na Rudę Jaskowską.  Do lasu wbijamy się w Podlesiu i jedziemy od razu w stronę Kochan. Chciałem pokazać Arkowi mini zoo jakie znajduje sie w lesie przy tej małej miejscowości. Z Kochan kierujemy się w stronę Imielty Ług. Po dojechaniu na miejsce jedziemy pod taras widokowy gdzie robimy chwile przerwy i podziwiamy piękne widoki. Dalej leśnymi dróżkami jedziemy do Janowa Lubelskiego. Zajeżdżamy chwilkę nad zalew gdzie spożywamy złocisty trunek. Można by było rozsiąść się na dłużej ale szkoda czasu więc jedziemy dalej. Teraz kierujemy się już na Porytowe Wzgórze, podjeżdżamy pod pomnik zdjęcie i jedziemy pojeździć po kładkach za pomnikiem. Po zrobieniu pętelki wbijamy się na szlak rowerowy prowadzący do Momot Górnych. Z tond już cały czas drogą asfaltową jedziemy najpierw do Jarocina gdzie chwilkę zatrzymujemy się przy zalewie i dalej przez Zdziary, Krzaki, Słomianą, Pysznicę wracamy do Stalowej Woli.