Kwiecień, 2016

Imielty Ług

Czwartek, 28 kwietnia 2016 | dodano: 29.04.2016

Wracając z pracy zadzwoniłem do kolegi Tomka z pytaniem czy nie wybiera się pojeździć rowerem, przytaknął z uśmiechem. Tak więc po dojechaniu do domu szybka przebiórka i na rower. Po drodze ustaliliśmy że jedziemy w piękne miejsce jakim jest Imielty Ług. Jedziemy na Pysznice i dalej przez las różnymi duktami dojeżdżamy w wybrane miejsce. Po dojechaniu do tarasu widokowego chwila przerwy i zachwytu nad pięknem przyrody oraz odgłosów przeróżnej zwierzyny. Wracając wjechałem jeszcze na pomosty które doprowadziły mnie do torfowisk. Po zrobieniu paru fotek ruszam dalej na groble i kieruje się do Malińca. Postój pod sklepem, gdzie spożywamy browarka z miejscowymi smakoszami złocistego trunku. Dalej szybka jazda przez Kochany w stronę Rudy Przyszowskiej i dalej już do domu.
Poniżej zdjęcia z Imielty Ług

Figurka Św. Franciszka z Asyżu

Torfowiska

Kategoria Lasy Janowskie

Leśne szaleństwo

Wtorek, 19 kwietnia 2016 | dodano: 20.04.2016

Popołudniem wsiadłem na rower i postanowiłem pojechać w las pojeździć trochę po górkach. Jeździłem po lasach między drogą na Tarnobrzeg a Przyszowską. Zabawa była bardzo duża i górek sporo zaliczyłem. Na niektóre aż ciężko było wjechać Jeździłem różnymi ścieżkami, były szutrowe, kamieniste, piaszczyste jak i dzikie zrobione przez leśników w czasie zrębu.
Poniżej parę zdjęć

Kategoria Pobliskie lasy

Przejażdżka z synem w siodełku

• Sprzęt Gudereit 515
Niedziela, 17 kwietnia 2016 | dodano: 20.04.2016

Przejażdżka po okolicy z synkiem w siodełku

Kategoria Ścieżki rowerowe w Stalówce

Mocno po okolicy

• Sprzęt Giant TCR 1.0
Czwartek, 14 kwietnia 2016 | dodano: 15.04.2016

Wieczorna przejażdżka szosą. Mocnym tempem ruszam w stronę Przyszowa jedzie się bardzo dobrze z lekkim wiatrem. Za Przyszowem odbijam w stronę Maziarni i dalej przez las dojeżdżam pod drogę krajową 19. Chwila przerwy łyk wody i w drogę powrotną na początku jeszcze udaje mi się utrzymać dość dobre tempo, później niestety wiatr w twarz się wzmacnia i jedzie się ciężko. prędkość już spada i byle tylko wrócić z powrotem :).

Miejsce nawrotu :)

Fajna asfaltowa ściężka przez las od strony Maziarni

Kategoria Stalowa-Nisko i okolice

Okolice Sandomierza

Środa, 13 kwietnia 2016 | dodano: 14.04.2016

Przejażdżka po pracy ziemią Sandomierską. Startuje z Rzeczycy Mokrej gdzie zostawiam samochód u kolegi. Kieruje sie na Dwikozy i dalej odbijam na Nowe Kichary wąwozem do góry i dalej na Stary Garbów - Romanówkę - Pawłów. Dalej przejeżdżam koło pięknego Rezerwatu Leśnego Zielonka. Następnie nawrót w lewo i mocno pod górę do Józefkowa. Następnie dojeżdżam do Jakubowic przelatuje główną drogę i dalej już z pięknymi zielonymi widokami kieruję się na Janowice - Bożęcin - Przezwody - Wilczyce - Radoszki. Później kieruje się na Chwałki droga obok radarów. Od Chwałek kieruje się już na Rzeczycę Suchą i dalej już prosto do Rzeczycy Mokrej.
Wyszła bardzo fajna trasa z licznymi podjazdami i zjazdami, nie było nudno i jechało się bardzo przyjemnie choć momentami przeszkadzał dość mocny wiatr.
Poniżej parę zdjęć:

Kościół w Jankowicach

W oddali widać radary wojskowe

W okolicach pełno przygotowanych do sezonu sadów.

Kategoria Sandomierz i okolice

Wieczorne Kręcenie

Wtorek, 5 kwietnia 2016 | dodano: 06.04.2016

Wieczorem po gdzie 20 jak na tą porę roku bardzo ciepło temperatura 18stopni więc zasiadam na rower i rundka ścieżkami rowerowymi wokół Stalowej Woli. Najpierw w stronę Pysznicy, później ścieżką green velo do Rzeczycy długiej - powrót do Brandwicy. Dalej w prawo pod Agatówkę i z powrotem, kółeczko wokół terenów huty Stalowa Wola i powrót Przyszowską do domu. Mocna przejażdżka w dobrym tempie.

Kategoria Ścieżki rowerowe w Stalówce

Rundka po ziemi Sandomierskiej

Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | dodano: 05.04.2016

Wziąłem dzisiaj do pracy rower i zaraz po zrobiliśmy  z kolegą rundkę po górkach i wąwozach w pobliżu Sandomierza.Start z Rzeczycy Mokrej dalej jedziemy do Dwikóz gdzie odbijamy na Nowe Kichary. Po drodze przejeżdżamy kolo winnicy gdzie można podelektować się miejscowymi winami. Kawałem dalej odbijamy w prawo pod 10% podjazd wąwozem jedzie się bardzo przyjemnie na samej górze wyjeżdża się koło kościoła Matki Bożej Bolesnej. Dalej prujemy na Stary Garbów gdzie jest mocny zjazd, dopedałowałęm jeszcze trochę i złapałem prędkość ponad 60km/h. W nowym Garbowie odbijamy na Wyspę i dalej przez Pisary dojeżdżamy do drogi 79. Teraz główną drogą kierujemy się przez Sobótkę, Łukawę aż do Wysiadłowa na tym odcinku mamy dość mocno pod wiatr i jedzie się mało przyjemnie.W Wysiadłowie odbijamy na Ocinek i dalej drogami szutrowymi dojeżdżamy do Sucharzowa. Dalej w lewo i przez Rzeczycę Suchą dojeżdżamy do punktu startowego w Rzeczycy Mokrej.

Zdjęcie z tamtego roku, ale takim właśnie wąwozem wspinaliśmy się pod 500m górkę o nachyleniu 10%