Tour de Bieszczady

• Sprzęt Giant TCR 1.0
Niedziela, 29 czerwca 2014 | dodano: 03.07.2014

Dzisiaj w ostatniej chwili zdecydowałem się na wypad w Bieszczady aby przejechać pętle Bieszczadzką. Wystartowaliśmy wczesnie rano samochodami w kierunku Soliny. Po drodze zapadła decyzja ze wystartujemy z Bukowca a nie jak pierwotnie zakładaliśmy z Polańczyka. Z bukowca ruszyliśmy w stronę Terka później Kalnice, Smerek, Wetline, Ustrzyki Górne, Lutowiska , Czarna Górna i małą pętlą bieszczadzką z powrotem do punktu wypadowego. Trasa przepiękna gęba jadąc momentami w bólu i pocie czoła sama się cieszyła:). Wspinając się na ciężkich podjazdach prędkość wynosiła ok 7 - 9 km/h , natomiast przy zjazdach było czyste szaleństwo maxa jakiego zaliczyłem to ponad 68km/h super sprawa choć trzeba było mieć rękę non stop na hamulcu. Jednego czego tylko żałuję że nie porobiłem za wielu zdjęć ponieważ tak to trzeba by było cały czas się zatrzymywać i fotografować piękne widoki.

Serwis przed wyruszeniem w trase :)

Rzeczka Solinka

Parę widoków przy przerwach na małą zapitkę

Super facet którego spotkaliśmy na trasie 65 lat a jaka kondycja, nie jednego by jeszcze zajechał:)

Mam nadzieje że uda mi się jeszcze wrócić w Bieszczady i troszkę jeszcze pojeździć ponieważ widoki i trasy przednie. Po tak ciężkiej wyprawie jak dla mnie sen był błogi i śniły się tylko zjazdy hehe czy to co była przyjemnością...

Kategoria Bieszczady

Mamir
| 22:13 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj Był to mój pierwszy wypad na taką trasę i to od razu padło na Bieszczady. Oj dalo mi wtedy w kość zakwasy miałem zdrowe. Szkoda że nie porobilem więcej zdjęć ale bylo tak przepięknie że musiałbym się zatrzymywać co chwila. Na pewno tam wrócę i tak pojeździć zarówno szosą jak i po bezdrozach na mtb.
MarqoBiker
| 21:38 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj Taka trasa w takim tempie...podziw