Wieczorna przejażdżka po okolicy

• Sprzęt Trek Superfly 9.7
Środa, 3 maja 2017 | dodano: 04.05.2017

Przejażdżkę rozpoczynam od wjazdu w pobliskie lasy i zrobić parę kółek w terenie. Następnie wyjeżdżam na asfalt i jadę stałą traską treningową na Przyszów tutaj podjeżdżam sprawdzić kiedy w końcu zakończy się remont mostu. Niestety końca nie widać, nawet ciężko było podjechać pod samo miejsce budowy

Dalej jade już w stronę Niska i dalej kieruje się na Zarzecze i tutaj odbijam na Kłyżów. W Kłyżowie próbuje drogę którą prowadzi do Krzaków. Ale jest bardzo kiepska, momentami gruntowa z dziurami i kałużami. Ale jakoś się przedarłem. Dalej z Krzaków już stałą ścieżką do Słomianej i odbijam na Pysznicę małe kółeczko jeszcze przez Jastkowice, Rudę Jaskowską i do domciu.

Kategoria Stalowa-Nisko i okolice

Mamir
| 06:08 piątek, 5 maja 2017 | linkuj Wiem właśnie ale ja skręciłem jadąc od Zarzecza w pierwszą bo chciałem zobaczyć i przypomnieć sobie gdzie jest ta Rybakówka.
Bwele
| 17:18 czwartek, 4 maja 2017 | linkuj Z Kłyżowa do Krzaków są dwie drogi - po prostu źle trafiłeś :-) Druga to piękny nowy asfalcik. Most w Przyszowie - jest szansa, że w tym roku skończą :-)